امام جمعه موقت رامهرمز گفت: مسئولان نظارتی، توجه بیشتری بر خانه باغ‌ها، دکه‌ها، قلیانی‌ها و کافی شاپ‌ها داشته باشند.

امام جمعه موقت رامهرمز: مسئولان نظارت بیشتری بر اماکن خدماتی داشته باشند

به گزارش مهندسی ترافیک و حمل و نقل از اهواز، حجت‌الاسلام کرم‌الله فاضلی امام جمعه موقت رامهرمز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای اباصالح المهدی(عج) ضمن توصیه خود و همگان به تقوای الهی با اشاره به برخی از مسائل شهرستان اظهار کرد: از شهرداری و شورای اسلامی شهر بابت اقدامات و تحولاتی که در زمینه عمرانی و فضای سبز ایجاد کردند تشکر می‌کنم که می‌توان به ایجاد پارک‌های خطی در کنار بلوار دانشگاه پیام نور، بلوار معلم و پوشاندن کانال خطرناک و روباز کوی سلمان فارسی اشاره کرد.

وی با اینکه در کنار این تشکرها، انتقادات و پیشنهاداتی برای این نهاد دارم، نیز عنوان کرد: آسفالت و فضای بعضی از کوچه ها و خیابان‌ها اصلا مناسب نیست و خسارات زیادی به ماشین‌ها و وسایل موتوری وارد کرده است، فکری به حال این معضل کنید.

امام جمعه موقت رامهرمز گفت: چرا در بلوارها از نخل استفاده نمی‌کنید و نخل نمی‌کارید؟ هم فضای لازم و هم شرایط آب و هوایی برای کاشت نخل مناسب است.

وی اضافه کرد: فضای بازار  ۱۷ شهریور خیلی کوچک است، تدبیری برای آن بیاندیشید، شما می‌توانید از ترمینال قدیم رامهرمز به اهواز استفاده کنید که استفاده چندانی هم ندارد و بخشی از آن را جهت رفاه مردم تبدیل به بازار کنید.

فاضلی تصریح کرد: مسئولان نظارتی، توجه بیشتری بر خانه باغ‌ها، دکه‌ها، قلیانی‌ها و کافی شاپ‌ها داشته باشند. متاسفانه بعضی از این مکان‌ها تبدیل به اسباب گناه جوانان و ولنگاری در جامعه شده است و ضربات جبران ناپذیری به خانواده‌ها و پیکره جامعه وارد کرده است، لذا می‌طلبد که برخورد قاطعی با متخلفان در این زمینه صورت پذیرد.

پایان پیام/