دادستان تهران در حاشیه اتاق عملیات مدیریت بحران حریق ساختمان شماره 153 گفت: علت حادثه در دست بررسی است و ساختمان های کناری به طور کامل تخلیه شده است تا با کمترین میزان خسارت اطفای حریق به پایان برسد و دستورات لازم به ضابطین داده شد.

حریق در ساختمان 153| تشکیل اتاق عملیات مدیریت بحران در محل حادثه/ دادستان تهران: بحث ساختمان‌های ناایمن در حال پیگیری است

به گزارش مهندسی ترافیک و حمل و نقل از تهران، اتاق عملیات مدیریت بحران، در پی آتش سوزی ساختمان شماره 153 خیابان بهار، با حضور دادستان تهران و سایر مسؤولان ذی ربط دقایقی پیش در محل حادثه برگزار شد. علی صالحی دادستان تهران در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: این ساختمان تغییر کاربری غیرمجاز داده بود و مالک به عنوان انبار از آن استفاده می کرد که به علت نامعلومی دچار حریق شده است. وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: ساختمان های کناری به طور کامل تخلیه شده است تا با کمترین میزان خسارت اطفای حریق به پایان برسد و دستورات لازم به ضابطین، آتش نشانی  و سایر دستگاه های متولی داده شد. بحث ساختمان های ناایمن در دادستانی در حال پیگیری است دادستان تهران در ادامه بیان کرد: یکی از نکاتی که در دادستانی به جد پیگیر هستیم و از دستگاه ها مطالبه می کنیم، بحث ساختمان های ناایمن است. صالحی افزود: متاسفانه مشکلاتی در این زمینه در سطح شهر وجود دارد که طی مکاتبات و جلسات مختلف، تذکرات لازم را دادیم و در بحث ایمن سازی اخطارهایی به مالکان ساختمان های دولتی و خصوصی دادیم و این موضوع در دستور کار داستانی قرار دارد و به صورت روتین در حال انجام است.