با خرید آنلاین دارو به جای اینکه شما به داروخانه بروید، داروخانه را به منزل خود بیاورید.

بایدها و نبایدهای خرید اینترنتی دارو

همین‌طور که آرام روی کاناپه دراز کشیده‌اید، در موبایل، تبلت یا لپتاپ خود نام داروخانه آنلاین را سرچ کنید تا صدها یا هزاران محصول دارویی، بهداشتی، آرایشی و … پیش روی شما قرار گیرد. سر فرصت ویژگی‌های محصول مورد نظر خود را خوب بررسی نموده و بعد با یک کلیک سفارش خود را ثبت نمایید. فقط دقت کنید که از یک داروخانه اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید. پیشنهاد ما به شما خرید از داروخانه آنلاین مثبت سبز است. ویژگی‌های یک داروخانه اینترنتی معتبر چیست؟ امروزه بازار فروشگاه‌های آنلاینی که با تقلب و به صورت جعلی کار می‌کنند، در فضای مجازی داغ است. پس به شما حق می‌دهیم اگر برای خرید آنلاین دودل باشید و کمی تردید به خرج دهید. اما قضیه داروخانه‌ها متفاوت است. داروخانه نهادی است که زیر نظر سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کند و امکان فروش محصولات تقلبی و محصولاتی که استانداردهای لازم جهت فروش را ندارند، در آن وجود ندارد. با این حال به شما توصیه می‌کنیم که به منظور اطمینان بیشتر برای خرید از یک داروخانه آنلاین به موارد زیر توجه کنید: به سایت داروخانه آنلاینی که انتخاب می‌کنید مراجعه کرده و مواردی از این قبیل را چک کنید: نام داروخانه، نشانی دقیق، تلفن، پروانه و مجوزهای داروخانه. از داروخانه‌ای خرید کنید که مشخصات دقیق محصولات خود را درج کرده است. مثل: وزن، ابعداد، قیمت، تاریخ انقضا و… از فروشگاه‌های آنلاینی که بدون مجوز، محصولات دارویی می‌فروشند و درمان‌های جدید و سریع برای بیماری‌ها ارائه می‌دهند که کمی عجیب به نظر می‌رسد، اجتناب کنید. ادعاهای عجیب و غریب در جهت درمان سریع عارضه‌ها و بیماری‌ها نیاز به سندی دارد که پشت آن تحقیقات علمی گسترده‌ای صورت گرفته باشد. داروخانه‌ای را برای خرید انتخاب کنید که امکان پیگیری سفارش را به سهولت برای مشتریان فراهم کرده باشد. بعد از خرید محصول مورد نظر برای اینکه مطمئن شوید اصل و اورجینال است، به سامانه TTAC مراجعه کنید. همچنین می‌توانید کد اصالت کالا را به شماره ۲۰۰۰۸۸۲۲ پیامک کنید یا از تلفن گویای ۰۲۱۶۱۸۵ کمک بگیرید. داروخانه آنلاین مثبت سبز به مدیریت جناب آقای مهندس سید مرتضی مهر طباطبایی همه ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی معتبر را دارد. به همین دلیل است که این داروخانه را به شما پیشنهاد دادیم. نکاتی که در بالا عنوان شد، راهنمای خرید اینترنتی دارو برای شما می‌تواند باشد.

چرا خرید از داروخانه آنلاین به صرفه‌تر است؟ تقریبا از همه نظر به سود شماست که به جای خرید حضوری از داروخانه، خرید خود را آنلاین انجام دهید. اگر می‌پرسید چرا؟ بهتر است نگاهی به موارد زیر داشته باشید: سهولت در خرید: شما در هر مکانی که باشید می‌توانید برای خرید اقدام کنید. در منزل، محل کار، مسافرت و … امکان ثبت سفارش در داروخانه‌های آنلاین 24 ساعت شبانه روز وجود دارد. صرفه‌جویی در هزینه‌ها: این مورد را از دو جهت می‌توان بررسی کرد: اول اینکه نیازی نیست برای رفتن به داروخانه هزینه رفت و برگشت بپردازید و دوم اینکه معمولا داروخانه‌های اینترنتی محصولات خود را با تخفیف می‌فروشند یا شرایطی را ایجاد می‌کنند که خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری سود بیشتری برای افراد داشته باشد. صرفه‌جویی در وقت: با خرید اینترنتی دیگر لازم نیست وقت زیادی را صرف رفت و برگشت تا داروخانه کنید. حفظ حریم خصوصی: اگر نیاز به خرید محصول یا دارویی دارید که مایلید آن را محرمانه تهیه نمایید، این کار با خرید از داروخانه آنلاین به خوبی مقدور است زیرا نیازی نیست توضیحی در مورد خرید آن محصول به کسی بدهید. همچنین بسیاری از داروخانه‌های آنلاین مثل مثبت سبز امکان بسته‌بندی محرمانه دارو را برای مشتریان فراهم می‌کنند. در اکثر داروخانه‌های آنلاین امکان مشاوره رایگان نیز وجود دارد. همچنین شما در خرید اینترنتی وقت کافی برای بررسی کامل محصولات از لحاظ ویژگی‌ها و قیمت را دارید و می‌توانید محصولات را با دیگر سایت‌ها به خوبی مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید. در چه صورتی به داروخانه آنلاین اعتماد نکنیم؟ همه داروخانه‌های آنلاین در ایران به صورت قانونی فعالیت می‌کنند اما با توجه به فضای گسترده دنیای مجازی باز هم ممکن است امکان تقلب وجود داشته باشد. در این موارد به فروشگاه یا داروخانه آنلاین اعتماد نکنید: در صورتی که داروهایی را که نیاز به نسخه پزشک دارند، به صورت آنلاین می‌فروشد. اگر داروخانه مورد نظر توسط سازمان غذا و دارو مورد تائید قرار نگرفته است. چنانچه دکتر داروساز دارای صلاحیت در داروخانه مورد نظر به منظور پاسخگویی به سوالات مشتریان وجود ندارد. در نهایت اگر وبسایت داروخانه امن نباشد، هرگز نباید از آن خرید کنید. از داروخانه‌ای خرید خود را انجام دهید که آدرس وبسایت آن با https شروع شود نه http. حرف S در https به معنای امنیت است یعنی اطلاعات شما در وبسایت مورد نظر محرمانه خواهد ماند و در اختیار فرد دیگری قرار نخواهد گرفت. خرید آنلاین داروهایی که نیاز به نسخه دارند اکثر داروخانه‌های آنلاین فقط داروها و محصولاتی را به فروش می‌رسانند که نیاز به نسخه پزشک ندارند؛ یعنی داروهای OTC. اما در سال‌های اخیر این امکان در کشور ما نیز ایجاد شده است که از طریق بعضی اپلیکیشن‌ها یا سایت‌ها بتوان داروهایی را که نیاز به نسخه پزشک دارند، به صورت اینترنتی تهیه نمود. به این منظور ابتدا باید در وبسایت مورد نظر یک حساب کاربری ایجاد کرده و اطلاعات مربوط به حساب بانکی و بیمه درمانی خود را وارد نمایید. بعد از ارسال نسخه و تائید آن می‌توانید دارو را درب منزل تحویل بگیرید. داروی شما اغلب خیلی سریع به دست شما خواهد رسید.

مزایای خرید از مثبت سبز نسبت به دیگر داروخانه‌های آنلاین در ابتدای این مطلب به شما پیشنهاد دادیم که اگر قصد خرید اینترنتی محصولات دارویی را دارید، داروخانه آنلاین مثبت سبز را انتخاب کنید. شاید بپرسید مگر مثبت سبز نسبت به دیگر داروخانه‌های آنلاین چه مزیتی دارد؟ پاره‌ای از این مزایا به شرح زیر است: داروخانه اینترنتی مثبت سبز هر روز پیشنهادات شگفت انگیزی را برای شما دارد. یعنی می‌توانید بعضی از محصولات را با تخفیف 10، 20، 30، 40 و 50 درصد تهیه نمایید. در منوی وبسایت مثبت سبز با بخشی به نام “زود مصرف‌ها” روبرو می‌شوید. محصولاتی که تاریخ انقضایشان نزدیک است در این بخش قرار می‌گیرند و البته مزیت خرید آنها این است که همگی با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند. به مناسبت‌های مختلف در مثبت سبز جشنواره‌هایی وجود دارد که در آنها می‌توانید اقلام دارویی، آرایشی، بهداشتی و … را با تخفیف‌های باور نکردنی تهیه نمایید. محصولاتی که در مثبت سبز به فروش می‌رسند عبارتند از: کلیه مکمل‌های غذایی از قبیل مولتی ویتامین‌ها، قرص لاغری و…، مکمل‌های بدنسازی، محصولات جنسی، محصولات مربوط به مراقبت از پوست و مو، لوازم بهداشتی، تجهیزات پزشکی و لوازم آرایشی. مثبت سبز به شما در زمینه خدمات دارویی مشاوره رایگان می‌دهد. پیگیری سفارشات خود در این داروخانه را از طریق تیکت زدن یا تماس تلفنی می‌توانید انجام دهید. داروخانه آنلاین مثبت سبز همه محصولات خود را از نظر اصالت کالا تضمین می‌کند. اگر ساکن تهران هستید، با استفاده از جت مثبت سبز می‌توانید در کمتر از 2 ساعت محصولاتی را که سفارش داده‌اید، درب منزل تحویل بگیرید. داروخانه مثبت سبز به سرتاسر ایران ارسال محصولات خود را انجام می‌دهد. در حال حاضر در وبسایت مثبت سبز بیش از 10 هزار کالا وجود دارد. یعنی تنوع محصولات باورنکردنی است. در وبسایت مثبت سبز اگر کامنت بگذارید و سوالی را مطرح کنید، پرسش شما توسط مجرب‌ترین داروسازان در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد. کیفیت نگهداری، بسته‌بندی و ارسال در مثبت سبز به شکلی است که طی سال‌ها فعالیت در این عرصه رضایت بسیاری از مشتریان را به دنبال داشته است. لازم به ذکر است که داروخانه آنلاین مثبت سبز به نسبت دیگر داروخانه‌های آنلاین در کشور ما قدمتی طولانی دارد. این داروخانه فعالیت خود را از سال 1395 شروع کرده است. آخرین نکته اگر تاکنون خرید اینترنتی محصولات دارویی را تجربه نکرده‌اید، حتما به شما توصیه می‌کنیم که یکبار آن را امتحان کنید تا مزایای آن را خودتان به شخصه حس کنید. مطمئن باشید که اگر انتخاب شما خرید از یک داروخانه آنلاین معتبر باشد، مشتری دائمی آن خواهید شد و به این ترتیب در وقت و هزینه‌های خود به خوبی صرفه‌جویی خواهید کرد.