Welcome

Drag to rearrange sections
Rich Text Content

هنگامی که گیاهان شما مستقر شدند و به خوبی رشد کردند، می توانید شروع به برداشت محصولات خود کنید! با مراقبت و توجه مناسب، نهال های شما به زودی به باغی پر رونق تبدیل می شوند.

هنگامی که بهار می رسد، بسیاری از مردم احساس می کنند که به بیرون بروند و شروع به کاشت کنند. برای برخی، این به معنای کاشت بذر گل یا بذر سبزیجات به طور مستقیم در زمین است. برخی دیگر ترجیح می دهند گیاهان خود را در داخل خانه شروع کنند و بعداً آنها را در فضای باز پیوند بزنند. و برخی دیگر دوست دارند نهال هایی را خریداری کنند که از قبل شروع شده اند و فقط باید در زمین قرار گیرند.

هر روشی را که انتخاب کنید، هنگام خرید نهال سیب در خارج از خانه باید به چند نکته توجه داشته باشید. ابتدا مطمئن شوید که خاک به اندازه کافی گرم است. اگر بیرون هنوز سرد و مرطوب باشد، نهال های شما خوب عمل نمی کنند. دوم، مطمئن شوید که نهال های خود را قبل از کاشت در محل دائمی خود سفت کنید. این به این معنی است که به آرامی آنها را به فضای باز عادت دهید تا وقتی آنها را پیوند می کنید شوکه نشوند.

سوم، زمانی که زمان کاشت فرا می رسد، حتماً سوراخی را حفر کنید که به اندازه کافی برای ریشه نهال باشد. گیاه را به آرامی از ظرف بیرون بیاورید و قبل از قرار دادن آن در سوراخ، ریشه آن را شل کنید. پس از اینکه داخل سوراخ شد، آن را با خاک و آب به خوبی پر کنید.

چهارم، نهال های خود را در برابر عناصر محافظت کنید. اگر در منطقه ای با باد زیاد زندگی می کنید، ممکن است بخواهید حصار کوچکی در اطراف نهال های خود بسازید. یا اگر منتظر باران زیاد هستید، ممکن است بخواهید آنها را با یک برزنت یا نوع دیگری از پوشش محافظ بپوشانید.

در نهایت فراموش نکنید که هنگام نهالستان پالیز شیراز های خود را کود دهید. یک قانون خوب این است که از نصف کود به اندازه توصیه سازنده استفاده کنید. شما همیشه می توانید در صورت نیاز موارد بیشتری را اضافه کنید، اما بهتر است در مورد احتیاط اشتباه کنید.

اکنون که چند چیز در مورد فروش نهال در بیرون می دانید، به بیرون بروید و از باغبانی بهاری خود لذت ببرید! و نهالستان را فراموش نکنید تا گیاهان زیادی برای قرار دادن در زمین داشته باشید.

rich_text    
Drag to rearrange sections
Rich Text Content
rich_text    

Page Comments