معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طی پیگیری‌های مدیرعامل، نمایندگان و مسؤولان شهرستان و استان، فاز جدید تولیدات شرکت خودروسازی خزر به سه شیفت افزایش پیدا می‌کند.

افزایش تولیدات خودروسازی خزر با راه‌اندازی فاز جدید

به گزارش مهندسی ترافیک و حمل و نقل شهرستان بابل، روح‌الله سلگی بعدازظهر امروز در بازدید از خط تولید خودروسازی خزر که با همراهی مهدی امینی مدیرعامل این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: در این بازدید شاهد تلاش‌ها و موفقیت‌هایی بودیم که نشان می‌دهد عزم جدی در پرسنل این شرکت وجود دارد. وی با بیان اینکه طی پیگیری‌های مدیرعامل، نمایندگان و مسؤولان شهرستان و استان، انشاالله فاز جدید تولیدات این شرکت به سه شیفت افزایش پیدا خواهد کرد، خاطرنشان کرد: گسترش خودروسازی خزر بستری برای رشد صنعت استان مازندران خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: همچنین ظرفیتی که در این مجموعه وجود دارد انشاالله بزودی شاهد تکمیل چرخه تولید این شرکت باشیم. سلگی در پایان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» با تمام قدرت به عنوان خادمین از هیچ کوششی کوتاهی نخواهیم کرد. پایان پیام/۸۶۰۳۱/ج