معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور در ستاد سفرهای نوروزی و مراکز اقامتی این استان نحوه خدمات‌رسانی به مسافران را بررسی و ارزیابی کرد.

مسافران نوروزی مازندران دستگاه برتر خدمات‌رسان را انتخاب می‌کنند

به گزارش مهندسی ترافیک و حمل و نقل از ساری، روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مستقر در ستاد سفرهای نوروزی مازندران با اشاره به تکلیف محوری در امر ارائه خدمات به مهمانان این استان اظهار کرد: خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از سوی دستگاه‌های اجرایی وظیفه قانونی و اخلاقی است. جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران گفت: امسال با تحول در نحوه میزبانی از مسافران نوروزی مازندران با اجرای بسته‌های فرهنگی رویکرد نوینی را در این زمینه پایه‌ریزی کردیم. وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان تعظیم شعائر دینی را فریضه شرعی و انقلابی دانست و توجه مردم و مسافران نوروزی مازندران به حفظ حرمت این ماه پرفضیلت را ضروری دانست. سلگی خاطرنشان کرد: ستاد سفرهای نوروزی علاوه بر اطلاع‌رسانی به مسافران در مورد اقامتگاه‌ها و مناظر چشم نواز مازندران، در زمینه انتشار فرهنگ و معرفی سنت‌های کهن این دیار نیز وظیفه خطیری بر عهده دارد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تدابیر اتخاذ شده استانی برای خدمات‌رسانی بهینه به مسافران نوروزی اظهار کرد: نحوه پیشبرد امور و هماهنگی در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی در ارزیابی های دستگاه‌های مسؤول حائز اهمیت است.

این مسؤول با تاکید بر لزوم اهتمام دستگاه‌ها برای کاهش هزینه‌های مسافران نوروزی افزود: جلوگیری از هزینه تراشی در ارائه خدمات بهینه به مسافران نوروزی مورد توجه است. وی خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار از مسافران نوروزی در مورد چگونگی خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی مازندران نظر خواهی می‌شود. سلگی افزود: ستاد سفرهای نوروزی مازندران تا پایان تعطیلات بدون وقفه در خدمت مسافران این استان خواهد بود. سلگی همچنین در بازدید از چند مرکز اسکان مسافران نوروزی مشکلات آنان را بررسی کرد. وی در این بازدیدها با اشاره به بکارگیری تمام ظرفیت امامزادگان ، مساجد،ورزشگاه‌ها و‌ مدارس مازندران برای اسکان مسافران نوروزی افزود: با توجه به شرایط جوی ناپایدار هیچ مسافری در ایام نوروز نباید مشکل اقامت داشته باشد و فرمانداران استان در این زمینه مسؤولیت کلیدی دارند. پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ